דלג לתפריט הראשי (מקש קיצור n) דלג לתוכן הדף (מקש קיצור s) דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2)

הצטרפו למחזור השלישי של נבחרת החדשנות של ישראל!

 

נבחרת החדשנות היא קהילת העל של מרכז פרס לשלום ולחדשנות המורכבת מ-45 הסטארטאפים המובילים של ישראל.


בנבחרת לוקחים חלק שחקני ושחקניות מפתח של החדשנות הישראלית – הסטארטאפים הטובים ביותר שיש לישראל להציע לצד חברות גלובליות רבות ניסיון ממעגל השותפים האסטרטגיים של מרכז פרס. ייחודה של הקהילה היא בכך שכלל שותפיה רותמים חדשנות פורצת דרך למען אימפקט חיובי ומשמעותי במגוון רחב של תחומים.

 

בימים אלו אנו פותחים את הקול הקורא למחזור ה-3 של הנבחרת וזו ההזדמנות שלכם להצטרף לקבוצה איכותית שמטפחת ומפתחת את כל מי שחבר בה בזכות הזדמנויות עסקיות ייחודיות, חשיפה משמעותית, ותוכן בלעדי של מרכז פרס לשלום ולחדשנות.

 

אז אם הסטארטאפ שלכם.ן מוביל בתחומו, אם המוצר שלכם.ן בעל אימפקט חיובי על העולם ובעיקר - אם אתם רוצים לקחת חלק אקטיבי במיצוב של ישראל כאומת החדשנות בבמה הגלובלית, זה המקום בשבילכם.ן!


האינטרו לא שיכנע?
המשיכו לגלול

גלריית חדשנות עכשווית


כחברי נבחרת החדשנות, תקבלו עמדה למיצג בגלריית החדשנות העכשווית במרכז המבקרים שלנו, שנחשפת למעל 150,000 מבקרים בשנה, ביניהם מנהיגים.ות וגורמי ממשל מהארץ והעולם, הנהלות בכירות של חברות גלובליות הכי גדולות שיש, לצד מסגרות חינוך, צה"ל, תיירים ומשפחות.
גלריית החדשנות העכשווית הינה גלריה מתחלפת המציגה את 45 הסטארטאפים הכי הכי בישראל. מאז השקת המחזור הראשון ב-2019, הגלריה התחלפה פעמיים, וכעת מתחלפת בפעם השלישית. הרשימה הסופית של 45 הסטארטאפים תיבחר על ידי מרכז פרס לשלום ולחדשנות ורשות החדשנות, ותציג מגוון רחב של חברות חדשניות המהוות חלון ראווה לטוב ביותר שיש לאקוסיסטם הישראלי להציע.

 

נשמע מדהים, נכון?

וזה עוד לא הכל


בנוסף לגלריה תקבלו גישה להזדמנויות הייחודיות שמרכז פרס יודע לתת: חשיפה למשלחות בינלאומיות בדרג בכיר במגזר הפרטי, משלחות מדיניות בכירות, מפגשים אקסקלוסיביים, הזמנות לאירועים וגישה לנטוורק הרחב של מרכז פרס.

אגב, מעבר לסטארטאפים שחברים בנבחרת, חברים גם השותפים שלנו - חברות בוגרות ומובילות מהארץ ומהעולם, כך שבמפגשי הנבחרת תיפגשו עם בכירים מחברות כמו מוביליי, צ'קפוינט, תעשייה אווירית, אינטל, KLA, מקורות ועוד!

נשמע עוד יותר מדהים, נכון?

חכו שתראו מה חברי הנבחרת מספרים

 

שכנוע - צ'ק.


ועכשיו לפרטים היבשים ⬇️

ק​ריטריונים להגשת מועמדות

 

  • חברה ישראלית / יזמים.יות ישראלים + מרכז פעילות משמעותי בישראל
  • חברה בבעלות פרטית
  • ורטיקל מוגדר לפי תכנית הגלריה (את הרשימה המלאה ניתן לראות בתוך טופס הרישום)
  • חברה שביצעה סיבוב גיוס הון משמעותי
  • חברה עם אבטיפוס פעיל / POC מוצלח (לכל הפחות)

 

* לינק לתקנון

 

מה הלו"ז?


12.2.24-16.3.24
קול קורא פתוח להגשת מועמדות

*******

10.3.24-6.4.24
תהליכי בחירה מסגרת הוועדה הבוחרת של מרכז פרס ורשות החדשנות

*******

7.4.24
הודעה לחברות בנוגע לסטטוס הקבלה

*******

אפריל - יוני
הכנת המייצגים לגלריה בליווי מרכז פרס

*******

יולי 2024
השקת גלריית החדשנות העכשווית השלישית