דלג לתפריט הראשי (מקש קיצור n) דלג לתוכן הדף (מקש קיצור s) דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2)

אירוע ההשקה החגיגי של "מרכז החדשנות של ישראל" יתקיים ביום ה' ה-25 באוקטובר 2018

האירוע יתקיים במסגרת "ועידת ראש הממשלה לחדשנות" בה ישתתפו, מנהיגים, אישי מפתח בעולם החדשנות ומשלחות מרחבי העולם.

מרכז פרס לשלום ולחדשנות, המציין 22 שנות פעילות בעלת הד ומשמעות, נוסד בשנת 1996 על ידי נשיאה התשיעי של מדינת ישראל שמעון פרס ז"ל, במטרה לקדם את שגשוגה של מדינת ישראל, ולסלול את הדרך לחיים משותפים ולשלום בר קיימא בין כלל אזרחיה, ובינה לבין שכנותיה.

בימים אלה מקים מרכז פרס את 'מרכז החדשנות של ישראל' בביתו אשר ביפו. מרכז החדשנות של ישראל יציג את סיפורה הבלתי יאמן של ישראל – אומת החדשנות, יקדם את החדשנות הישראלית על כל גווניה, ויפיץ אותה בסביבה הקרובה והרחוקה למען עתיד טוב יותר של שגשוג, שלום ותיקון עולם.

 

חדשנות למען עולם טוב יותר : למען האדם, החברה והסביבה

ועידת החדשנות של ראש הממשלה היא ועידה ייחודית המתקיימת במסגרת חגיגות ה-70 למדינת ישראל, בשיתוף עם מרכז פרס לשלום ולחדשנות אשר יציין את פתיחתו של 'מרכז החדשנות של ישראל' במסגרת האירוע.

מאז ומתמיד, החדשנות היא חלק מהותי ובלתי נפרד מהמורשת של מדינת ישראל, עוד לפני הקמתה, ולאורך כל ההיסטוריה של העם היהודי. ישראל היא מדינה פורצת דרך במגוון תחומים, בעלת מאגר בלתי נדלה של מוחות יצירתיים יוצאי דופן, והמייצאת לעולם פתרונות מתקדמים ומקוריים לבעיות גלובליות.

לכן, אך טבעי הוא שישראל בוחרת לציין את יובל ה-70 שלה באירוח ועידה שמטרתה לרתום את החדשנות ליצירת עתיד מבטיח יותר – ועולם טוב יותר.

 

לאתר הועידה הקליקו כאן